Витяг з протоколу № 14
РАКІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ
ТОМАШПІЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИТЯГ ІЗ ПРОТОКОЛУ № 14
засідання педагогічної ради
10.01.2019
Голова – О.В.Потуторовська
Секретар – О.А.Слободянюк
Присутні 14 членів педагогічного колективу: Л.В.Колісник, Т.М.Дудник, С.А.Слободянюк, О.В.Форостяна, Н.І.Гранчак, М.Р.Олійник, Л.І.Сапун, О.М.Олійник, Ю.В.Лущак, Ф.С.Олійник, Т.П.Куліш, І.В.Стаднік.
Відсутні: 1 (Резюк Ю.М.- основне місце роботи)
Порядок денний:
1. Про хід виконання рішень педради від 30.11.2018 року «Практика реалізації креативного підходу до правового виховання та профілактики злочинності серед підлітків».
2. Про роль предметно-методичної комісії щодо формування професійно-значущих якостей сучасного вчителя.
3. Про виховання людини-патріота як пріоритетна складова процесу соціалізації особистості. Реалізація заходів Концепції національно-патріотичного виховання за І семестр 2018-2019 н.р.
4. Про виконання Указу Президента України від 14.11.2017 року № 361/2017 «Про проголошення в Україні 2018 року Роком реалізації право просвітницького проекту «Я маю право».
5. Про виконання Плану заходів з реалізації основних положень Концепції «Нова українська школа» у І семестрі 2018-2019 н.р.
6. Про географічну освіту як основу формування життєвих компетенцій учнів.
7. Про результати моніторингового дослідження навчальних досягнень учнів 6-9 класів з географії.
8. Про визначення претендентів на отримання свідоцтв з відзнакою учнями 9 класу.
9. Про стан організації харчування учнів школи у 2018-2019 н.р.
5. СЛУХАЛИ:
О.В.Потуторовську, директора школи, про виконання Плану заходів з реалізації основних положень Концепції «Нова українська школа» у І семестрі 2018-2019 н.р. – «Текст доповіді додається до протоколу»
ВИСТУПИЛИ:
С.А.Слободянюк, класовод 1 класу, яка зазначила, що головна ідея Нової української школи — компетентнісне навчання. Це означає, що учні не просто набувають знань, а вчаться використовувати їх на практиці. Школа має формувати ядро знань, на яке накладаються уміння, як користуватися цими знаннями, цінностями та навичками.
Навчання в НУШ побудоване на дослідженнях: дитина самостійно шукає відповіді на запитання, осмислює вивчене, а вчитель допомагатиме їй у цьому. Тому в НУШ діти часто навчаються граючись. Діти опановують той самий навчальний матеріал, але в інший спосіб. А вчителю не потрібно більшість часу розповідати щось класу, стоячи біля дошки. Через гру — тобто моделювання ситуацій із додаванням руху, гумору й творчих завдань — учні зможуть дізнатись набагато більше.
УХВАЛИЛИ:
1. З метою ефективного управління якістю освіти, адміністрації школи:
1.1. Забезпечити методичний супровід впровадження Концепції освіти в рамках Нової української школи (постійно)
1.2. Опрацювати нормативні документи, що регламентують роботу Нової української школи (протягом 2018- 2019 н.р.)
1.3. Під час освітнього процесу у навчальному закладі формувати основні компетентності молодшого школяра (постійно)
1.4. Проводити інформаційно-роз’яснювальну роботу з педагогічними працівниками , учнями та батьками щодо створення інноваційного освітнього простору Нової української школи (протягом 2018-2019 н.р.)
1.5. Продовжити роботу по забезпеченню сучасним навчальним обладнанням, засобами навчання, відповідно до Переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо –математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджених наказом МОН від 22.06.2016 № 704 та наказу МОН від 13.07.2018 №1021 «Про організаційні питання запровадження Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах І ступеня» (протягом навчального року)
2. Керівнику предметно-методичної комісії вчителів початкових класів
Гранчак Н.І.:
2.1. Провести моніторинг освітнього процесу в початковій школі (квітень, 2019 року)
2.2. Ситематично опрацьовувати методичні рекомендації щодо впровадження інноваційних технологій в освітній процес (постійно)
3.Учителям початкових класів:
3.1. Створювати сприятливі умови для інтелектуального, духовного, естетичного та фізичного розвитку учнів початкових класів,застосовуючи ефективні технології та методики навчання, використовуючи компетентісний та особистісно зорієнтований підходи (постійно)
3.2.Використовувати здоров’язбережувальні технології в освітньому
процесі (постійно)
3.3.Здійснювати підготовку батьків першокласників до нової соціальної ролі та концепції Нової української школи (травень, 2019 р)
3.4.Поповнювати власне портфоліо з нормативних документів для роботи
в початковій школі (постійно).
4. ЗНВР Колісник Л.В.:
4.1. Забезпечити в повній мірі виконання в ІІ семестрі 2018-2019 н.р. Плану
заходів з практичної реалізації положень Концепції «Нова українська
школа».
4.2. Підсумки по виконанню Плану заходів заслухати на засіданні педагогічної ради (червень 2019 року)
Голова педагогічної ради О.В.Потуторовська
Секретар педагогічної ради О.А.Слободянюк